از درسِ علوم جمله بگریزی به!

امروز روزه دانش جوعه!!!

دلم خواست برای همه ی دوستانم تبریک بفرستم ،اما خوب دیدم نسل ما نه از دانش اموزی چیزی فهمیده نه از دانشجویی و طلبه گی .با خودمان که رو راستیم نه؟در کلاس هایی که از جلسه ی اول به فکر حذفیاتِ کتابند اصلا علم جایی دارد؟شب امتحانی بودنمان نمی خواهد تمام شود؟

مفهموم مدرک گرایی هم همین هاست.

بی خیال!! زیادی فسفر سوزوندم.همه ی اون بالایی ها رو با خودم بودم.

روز دانشجو مبارک!!!!


پ ن:فکر کنم روز خرابکار و مبارز ،بیش تر کاربرد تبریکی داشته باشد.

همه این حرفارو زده ک کادو نده:دی

ولی بیشوخی قبول دارم:)

دقیقا:))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمی دانم چه شد که یک روز دلم خواست بنویسم و حالا مدتهاست که ننوشتن را نمی توانم....
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان